You're looking at an archived, read-only version of our old community forum. See our new community forum here.

Joined: Dec 31 1969

There are currently 1337 tabs

Re: Oh wow!

archard

Joined: Jan 11 2007

I know... I'm almost hesitant to add anymore tabs.

----------

DANG

Re: Oh wow!

Joined: Dec 31 1969

Haha, that's it, Make a gametabs2!

Re: Oh wow!

meh

stuff

Location: Ontario

Joined: Jan 11 2008

lmfao do it!!!

----------

If I had a dollar for every brain you didn't have.... I'd have a dollar

Re: Oh wow!

Krimson

Much nerdy love

Joined: Jun 01 2008

Do you have to manually add each individual tab to the site Archard? Or do you have some kind of macro in place to take care of that for you? Seems like the site's gonna get harder to manage with the recent rise in members...

Re: Oh wow!

archard

Joined: Jan 11 2007

I use Drupal to take care of the content management.

----------

DANG

Re: Oh wow!

BooDoo

People

Location: Somerville, MA

Joined: Mar 24 2008

So that's what the site's FavIcon is!

I thought it was a gramophone :?

Re: Oh wow!

rancidfetus

Classical Metalhead

Joined: Oct 09 2007

Well, if it must go, I have immortalized it here:

FILE: 728-1337 tabs.JPG

Re: Oh wow!

archard

Joined: Jan 11 2007

Thanks rancid, now I can finally move on and add some more tabs to the site.

----------

DANG